7

Bengang!!!!!

Cuba tengok nasi ni betul-betul? Agak-agak ini nasi goreng apa? Adakah nasi goreng kampung? Tidak....Nasi goreng pataya? Pun tidak....Nasi goreng paprik? Jauh sekali....Ni lah nasi goreng cina yang aku beli kat sebuah kedai makan depan kampus...nama kedai di rahsiakan...huhuhu...aku terkilan sangat sebab aku tengah lapar sangat masa tu dan mengharapkan nasi goreng yang sedap. Dah laa tak ada rasa langsung, sayur pun tak ada, ayam pun tak ada, cuma ada telur cikit-cikit saja...senang cakap semua tak ada laaa....rasa macam makan nasi putih...ini boleh mendatangkan marah!!!!! Nasib baiklah bukan bulan puasa...So, mulai saat itu, aku dah boikot kedai tu...hahahaha...puas hati.


7 pengkritik jemputan:

emoriz said...

nasi ni sedap kalo taruk kfc

~ATIEN~ said...

aku rase aku tahu kedai ape..sebab ari tue aku beli ade lalat..yeakkkkkkkkkkkk..2hari aku kebulur coz fikir benda tue..fikir r sendiri kalo kena kat diri sendiri..Boikot!!boikot!!1

nadia said...

jgn kn kfc...mcD, marrybrown, A&W, kenny rogers roasters, malah ayam goreng biasa pun belum tentu lg nsi 2 jd sedap...yg pntg boikot!!!!

niEna sHaLim said...

hahahaha....ganas giler la korang...jom2..aku pun nak boikot gak!!!!!! even aku tak tahu pun kdai tue...hehehe

budakislam_kltn said...

hahaha..cam sedap wat bubur jer utk orang sakit kkikii

nadia said...

kecian org skit 2 mkn bubur cm ni....mesti btambah skit jd nyer

jasonjhui said...

nasi cine kalau bubuh daging babi kang awk cakap tak halal plak...diamla...

Post a Comment

Back to Top